Terms & Conditions
- El client renuncia explícitament als seus propis termes i condicions, fins i tot si es van redactar després dels presents termes i condicions de venda. Perquè sigui vàlida, cal acordar qualsevol derogació expressament per escrit i amb antelació.
- Les nostres factures es poden pagar en un termini de 21 dies laborals, tret que un altre termini de pagament s'indiqui a la factura oa l'ordre. En cas d'impagament a la data de venciment, ETHERIT SL es reserva el dret de sol·licitar un pagament d'interessos fix que puja al 10% de la suma que queda per pagar. ETHERIT SL estarà autoritzada a suspendre qualsevol prestació de serveis sense avís previ en cas de retard en el pagament.
- Si un pagament continua pendent durant més de seixanta (60) dies després de la data límit, ETHERIT SL es reserva el dret de recórrer als serveis d'una empresa de cobrament de deutes. Totes les despeses legals aniran a càrrec del client.
- Alguns països apliquen retencions en origen sobre l'import de les factures, d'acord amb la legislació interna. Qualsevol retenció en origen serà pagada pel client a les autoritats fiscals. En cap cas ETHERIT SL no s'involucra en els costos relacionats amb la legislació d'un país. Per tant, l'import de la factura es deurà a ETHERIT SL en la seva totalitat i no inclou cap cost relacionat amb la legislació del país on es troba el client.
- For customers with a global presence, applicable pricing is always based on the location of the customer with the highest price list, unless otherwise specified in writing at the time of purchase.
- Monthly Subscriptions are only available for Cloud Platform hosting (Odoo SaaS and Odoo SH). Payment for Monthly Subscriptions can only be made by credit card or a supported equivalent automatic debit method. ETHERIT SL reserves the right to reject any Monthly Subscription that does not comply with these conditions.
-
ETHERIT SL es compromet a fer tot el possible per prestar els serveis dins el termini acordat. No obstant això, cap de les seves obligacions no es pot considerar una obligació a obtenir resultats. ETHERIT SL no pot, en cap cas, ser requerit pel client per comparèixer com a tercer en el context d'un reclam per danys presentats contra el client per un consumidor final.
- Per tal que sigui admissible ETHERIT SL ha de ser notificat de qualsevol reclam mitjançant una carta enviada per correu certificat a la seva oficina registrada en un termini de 8 dies des del lliurament dels béns o la prestació dels serveis.
- Totes les relacions contractuals seran governades exclusivament per la llei espanyola.